Barion Pixel Empátia
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Pszichológia » Empátia - Harvard Business Review Pszichológiasorozat IV.


        

Empátia - Harvard Business Review Pszichológiasorozat IV.

Harvard Business Review Press

Készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789635298426
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 142
Méret: 119*195
Kiadó: Édesvíz
Alapár 2 490 Ft
Ár (nettó) : 2 014 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 115 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Mi is pontosan az empátia és miért emlegetjük olyan gyakran manapság? A beleérző képesség sokkal fontosabb modern világunkban, mint azt elsőre hinnénk. Játsszunk el a gondolattal, milyen tárgyakat készítenének a termékfejlesztők, ha képtelenek lennének a felhasználók helyébe képzelni magukat? Mit tudnának a telefonok? Milyen autóval közlekednénk? A képesség, hogy lássuk magunkat más bőrében, vagy át tudjunk érezni egy helyzetet, olyannyira fontos az élet minden területén, hogy bátran kijelenthetjük, nélküle nehezen boldogulnánk.

 

Ha megkérdeznénk kollégáid, vajon empatikus emberként írnának le? A legtöbben azt gondoljuk, maximális együttérzést tanúsítunk kapcsolatainkban. De talán mindezidáig kevés ismeretünk volt arról, mi is az az empátia és hol van helye a mindennapjainkban.

 

A Harvard Business Review Pszichológiasorozatának Empátia című kötete szakértők cikkeiből válogatva mutatja be a munkahelyi környezetben gyakorolt empatikus készségeket és azok gyakorlati jelentőségét. Megtudjuk, mely helyzetekben lenne szükség a beleérző képességünkre, érzelmi együttérzésünkre, vagy éppen arra, hogy kognitív együttérzést tanúsítsunk.

 

• Hol húzzuk meg a határt munkakapcsolatainkban?

• Mit eredményez, ha túlzottan empatikusan viselkedünk beosztottjainkkal, és mi a következménye, ha túl szigorúan bánunk másokkal?

• Mit csinálnak tulajdonképpen azok, akik figyelnek másokra?

 

A rengeteg izgalmas kérdés közül a legfontosabbra is választ kapunk a Harvard Business Review Pszichológiasorozatának negyedik részéből: hogyan fejleszthetjük magunkban az együttérzés képességét?

 

 

Tartalom:

 

1. Mi az empátia?

És miért olyan fontos?

Írta: Daniel Goleman

 

2. Miért célszerűbb vezetői taktika az együttérzés, mint a nyerseség?

A dühös reakciók megrendítik a lojalitást és a bizalmat.

Írta: Emma Seppala

 

3. Hogyan viselkednek az igazán figyelmes hallgatók?

Igyekezzünk megérteni embertársaink érzelmeit!

Írta: Jack Zenger és Joseph Folkman

 

4. Az empátia az eredményes értekezletek kulcsa

Érezzünk rá a csoportban munkáló konfliktusokra!

Írta: Annie McKee

 

5. Kevesebb empátiát érzünk azok iránt, akik számunkra ismerős élethelyzetben vannak

Keményebben kell igyekeznünk, hogy képesek legyünk a szükségleteikre összpontosítani.

Írta: Rachel Ruttan, Mary-Hunter McDonnell és Loran Nordgren

 

6. A hatalom elapasztja empátiánkat

Kérjünk visszajelzéseket, hogy megmaradhassunk a valóság talaján!

Írta: Lou Solomon

 

7. Az empátiás terméktervezés folyamata

Fókuszáljunk az emberekre!

Írta: Jon Kolko

 

8. Hogyan veti latba a Facebook az empátiát a felhasználók adatainak biztonsága érdekében?

Értsük meg az embereket, akiknek a biztonságát óvjuk!

Írta: Melissa Luu-Van

 

9. Az empátia határai

Empátiával viseltetni mások iránt kimerítő dolog.

Írta: Adam Waytz

 

10. Mire tanította a dalai láma Daniel Golemant az érzelmi intelligenciával kapcsolatban?

Az empátián túl.

Andrea Ovans interjúja Daniel Golemannel

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

YThhM2V
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: