Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Jonah Berger: Ragályos! - Hogyan terjed a siker?
Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószerellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?
Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.
Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.
|
Tartalom: |
Bevezető: Hogyan terjed a siker? 1. Közösségi valuta 2. Kiváltó impulzusok 3. Érzelem 4. Nyilvánosság 5. Gyakorlati érték 6. Történetek Epilógus
Köszönetnyilvánítás Jegyzetek Név- és tárgymutató |