Barion Pixel Okosabban, gyorsabban, jobban
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Álmok, célok, motiváció » Charles Duhigg: Okosabban, gyorsabban, jobban


        

Charles Duhigg: Okosabban, gyorsabban, jobban

Hogyan legyünk hatékonyabbak az üzleti és a magánéletben?

Készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633044513
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 368
Alapár 4 200 Ft
Ár (nettó) : 3 400 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 570 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hogyan tudjuk mentális modellek segítségével fenntartani a koncentrációnkat?

Miként taníthatjuk meg a céltalan tinédzsereket, hogy önmagukat motiválják?

Miért fontosabb az, hogyan működik egy csoport, mint az, hogy kik a tagjai?

 

Sokak szerint a hatékonyság azt jelenti, hogy többet vagy keményebben kell dolgoznunk. A Pulitzer-díjas újságíró, Charles Duhigg szerint erről szó sincs: az igazán hatékonyt csupán az különbözteti meg elfoglalt társaiktól, hogy megválasztják, mely ambícióik megvalósításán fáradoznak, és mely céljaikat hagyják figyelmen kívül, valamint hogy milyen szervezeti kultúrát alakítanak ki vezetőként a csapatukban.

 

Az Okosabban, gyorsabban, jobban nyolc kulcsfontosságú koncepciója – a motivációtól a célmeghatározáson és a fókuszon át a döntéshozatalig – magyarázatot ad arra, hogy miért érnek el rendkívüli sikereket bizonyos emberek és vállalatok még a gyors változások közepette is. A szerző az idegtudomány, a pszichológia és a viselkedési közgazdaságtan legfrissebb kutatásaira támaszkodva bevezet a termelékenység tudományába, és bemutatja, hogy a mai világban a „hogyan gondolkodunk” fontosabb annál, mint hogy „mit gondolunk”.

 

 

Tartalom:

 

BEVEZETÉS

 

1. MOTIVÁCIÓ

A kiképzőtáborok újragondolása, lázadás a nyugdíjasotthonban és a kontrollhely

 

2. CSAPATOK

Pszichológiai biztonság a Google-nál és a „Saturday Night Live” című műsornál

 

3. FÓKUSZ

Kognitív alagúthatás, az Air France 447-es járata és a mentális modellek hatalma

 

4. CÉLMEGHATÁROZÁS

Okos célok, feszített célok és a jom kippuri háború

 

5. MÁSOK IRÁNYÍTÁSA

Egy emberrablás megoldása a lean és az agilis gondolkodás segítségével, valamint a bizalom kultúrája

 

6. DÖNTÉSHOZATAL

Jövőbe látás (és nyerés a pókerben) a bayesi pszichológiával

 

7. INNOVÁCIÓ

Miként mentették meg Disney Jégvarázsát az ötletbrókerek és a kreatív kétségbeesés?

 

8. AZ ADATOK BEFOGADÁSA

Az információk tudássá alakítása Cincinnati állami iskoláiban

 

FÜGGELÉK

Útmutató az ötletek hasznosításához

 

Köszönetnyilvánítás

A forrásokról

Jegyzetek

Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Charles Duhigg Pulitzer-díjas oknyomozó újságíró, a The New York Times riportere és A szokás hatalma című bestseller szerzője. A Yale Egyetemen és a Harvard Üzleti Iskolában diplomázott, feleségével és két gyermekével Brooklynban él.

MzMxNjRlO
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: