Kezdőlap » Gyermek és ifjúsági » Carol Vorderman: Programozás gyerekeknek - Scratch játékok lépésről lépésre
Szereted a számítógépes játékokat? Akkor miért ne készítenél sajátot?
Ez a könyv minden segítséget megad, hogy izgalmas versenyzős, bolondos platform- és varázslatos ügyességi játékokat hozz létre.
Fejleszd a kódolási készségeidet, tanuld meg remixelni és testre szabni a saját játékaidat!
Oszd meg az interneten a játékaidat, hívd ki a barátaidat, családtagjaidat egy versenyre, és próbáljátok megdönteni egymás rekordjait!
|
Tartalom: |
ELŐSZÓ Carol Vorderman
1. SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOK Mi kell egy jó játékhoz? Hangulat Játéktípusok Mi a programozás?
2. AZ ELSŐ LÉPÉSEK A Scratch bemutatása A Scratch elérése A Scratch felülete
3. CSILLAGVADÁSZ A Csillagvadász elkészítése
4. SAJTHAJSZA Sajthajsza elkészítése
5. KÖRÖK HÁBORÚJA A Körök háborúja elkészítése
6. BUCSKA MAKI A Bucska maki elkészítése
7. BOSSZÚÁLLÓ BOSZI A Bosszúálló boszi elkészítése
8. A KUTYA VACSORÁJA A kutya vacsorája elkészítése
9. GLECCSERFUTAM A Gleccserfutam elkészítése
10. TRÓPUSI DALLAMOK A Trópusi dallamok elkészítése
11. HOGYAN TOVÁBB? Remixelés és további lehetőségek Scratch még jobban A következő szint A játékkészítés munkakörei Jó szórakozást!
12. FÜGGELÉK Fogalomtár Tárgymutató Köszönetnyilvánítás |