Barion Pixel Robert B. Cialdini: Elő-hatás - A meggyőzés forradalma
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Robert B. Cialdini: Elő-hatás - A meggyőzés forradalma


        

Robert B. Cialdini: Elő-hatás - A meggyőzés forradalma

Készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633044353
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 384
Méret: 160*235
Alapár 4 900 Ft
Ár (nettó) : 3 967 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
4 165 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hogyan érjük el, hogy közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt?

 

Mi különbözteti meg az átlagos meggyőzőerejű embereket a rendkívül sikeresektől?

 

Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője ezúttal bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.

 

Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.

 

Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit – csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.

 


 

Vélemények a könyvről:

 

„Nincs pszichológus, akinek a kutatásait gyakrabban vagy sikeresebben alkalmazták volna, mint Robert Cialdiniét, aki korábbi könyvével a legnagyobb hatást gyakorolta e területen. Ezúttal a meggyőzésre tett kísérletet megelőző pillanat erejét mutatja be. Klasszikus Cialdini – mértékadó, eredeti és azonnal átültethető a gyakorlatba.”

 

Richard H. Thaler

a Nudge – Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról – a pénzügyi válság után társszerzője és a Rendbontók szerzője

 

„A nagy szociálpszichológus, Robert Cialdini újabb időtálló és nélkülözhetetlen könyvet írt a befolyásolás pszichológiájáról.”

 

Amy Cuddy

a Jelenlét – Így beszél a tested szerzője

 

„Robert Cialdini Hatás című könyvét ajánlom a leggyakrabban. Az Elő-hatás talán még annál is éleslátóbb.”

 

Chip Heath

a Megragad – Hogyan vigyük sikerre gondolatainkat? szerzője

 

„Hihetetlenül lebilincselő olvasmány arról, hogy a meggyőzés legfontosabb motorja valójában nem is az, milyen szavakat választunk az adott pillanatban, hanem az, hogyan rendezzük be a színpadot előtte. Soha többé nem fogunk ugyanúgy tekinteni a meggyőzésre.”

 

Adam Grant

az Adni és kapni – A siker rejtett dinamikája és az Eredetik – Hogyan mozdítják előrébb a világot a nonkonformisták? szerzője

 

Tartalom:

 

Előszó

 

I. RÉSZ – ELŐHATÁS: ELŐREHOZOTT FIGYELEM

 

1. Bevezetés

2. Kiváltságos pillanatok

3. A figyelem fontossága… a legfontosabb

4. Az az ok, ami a középpontban van

5. Figyelemfelkeltés 1.: vonzerők

6. Figyelemfelkeltés 2.: mágnesesség

 

II. RÉSZ – FOLYAMATOK: AZ ASSZOCIÁCIÓ SZEREPE

 

7. Az asszociációk elsőbbsége: összekapcsolok, tehát gondolkodom

8. Meggyőző földrajz: a megfelelő helyek, a megfelelő nyomok

9. Az előhatás mechanizmusa: okok, kényszerek és korrekciók

 

III. RÉSZ – A BEVÁLT GYAKORLATOK: AZ ELŐHATÁS OPTIMALIZÁLÁSA

 

10. A változáshoz vezető hat fő út: a széles sugárutak mint a rövidebb utak

11. Egység 1.: együttlét

12. Egység 2.: közös cselekvés

13. Etikus alkalmazás: az előhatás előzetes megfontolása

14. Utóhatás: következmények

 

Köszönetnyilvánítás

Felhasznált irodalom

Jegyzetek a magyar kiadáshoz

Jegyzetek

Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Dr. Robert Cialdini világszerte ismert módszeres és kreatív terepmunkájáról, amellyel azt kutatja, miként vehetünk rá másokat kéréseink teljesítésére. A befolyásolás pszichológiájának alkalmazásával kapcsolatos kutatások úttörője, több mint 3 millió eladott példánnyal a The New York Times bestsellerszerzője. Az Arizonai Állami Egyetemen a pszichológia és a marketing emeritus professzora, valamint az INFLUENCE AT WORK elnök-vezérigazgatója, amely előadásokat és képzéseket tart dr. Cialdini kutatásainak eredményes és etikus felhasználásáról.

NzA2NGM1M
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: