Barion Pixel Az árazás 48 törvénye (Hangoskönyv)
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Cd-k, hangoskönyvek, Dvd-k » Weiser István: Az árazás 48 törvénye (Hangoskönyv)


        

Weiser István: Az árazás 48 törvénye (Hangoskönyv)

Készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: WeiserHK
Ár (nettó) : 3 800 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  
Tartalom:

 

CD1:

 

1. Bevezető a CD-hez

2. Miért írtam meg ezt a könyvet?

3. A 10 leggyakoribb hiba, amit elkövetünk az árképzés során

4. Az első lecke az árazásról

5. Az árazás sikerbarométere

6. Az alacsony ár és az impotencia közötti összefüggés

7. A szolgálat törvénye

8. Az elsőbbség törvénye

9. A választékbővítés törvénye

 

CD 2:

 

1. A fizetés fájdalmának törvénye

2. A jó pozicionálás 10 kérdése

3. A termékpiramis törvénye

4. Hogyan nyerjünk csatát mielőtt elküldjük az árajánlatunkat?

5. Az árajánlatadásnál kritikus a reakcióidő

6. Az akkurátus árképzés törvénye

7. A story hatalmának törvénye

8. A prémiumkategória törvénye

9. Hogyan növelhető a borravaló esélye és mértéke?

10. A hála ereje

11. Bónuszlecke

12. Hogyan tovább?

13. Búcsúszó

 

Tetszett? A további 36 törvényt megtalálod a könyvben!

https://www.konyvkunyho.hu/Weiser-Istvan-Az-arazas-48-torvenye

 

A szerzőről:

 

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

 

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MjVhMDk
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: