Barion Pixel Címkézés - A mestermeggyőzés tudománya
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Weiser István: Címkézés - A mestermeggyőzés tudománya


        

Weiser István: Címkézés - A mestermeggyőzés tudománya

Készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789638560346
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 86
Ár (nettó) : 2 848 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
2 990 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Döntési szempontból 3 fajta ember létezik:

 

1. 0.1% - A racionális gondolkodók

 

Ők azok, akik a rendelkezésre álló adatokból az elméjük segítségével 100%-osan racionális döntést képesek hozni - mindenféle érzelmi befolyásoltság nélkül. Ők a tiszta adatokat és az értelmüket használják ahhoz, hogy hozzájussanak az igazsághoz. A sors fintora, hogy ők olyanok, mint Columbo felesége, tudjuk, hogy léteznek, de még senki sem találkozott velük.

 

2. 98,9% - A szavakban, cimkékben, analógiákban gondolkodók.

 

Mindent címkézünk, ám a címkéinknek nagyon kevés köze van a valósághoz. Az emberek címkék használatával teremtik meg a racionális gondolkodás illúzióját. Minden döntésüket címkéik alapján hozzák.

 

3. 1% - A cimkegyárosok, a mestermeggyőzők.

 

Ők uralják a címkékben gondolkodók (2.csoport) teljes gondolatvilágát. Ők a mágusok. Nekem volt szerencsém egy ilyen mesterrel 3 évig együtt dolgozni.

 

Ebből a könyvből megtanulod, hogyan működnek a címkék, hogyan legyél címkegyáros, magyarul: MESTERMEGGYŐZŐ, aki képes uralni és befolyásolni az emberek gondolkodását.

 

Kiknek ajánlom ezt a könyvet?

 

1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.

 

2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?

 

3. Gyártóknak, nagykereskedőknek, akik nem tudnak közvetlenül kommunikálni a végfelhasználóikkal, hanem kénytelenek azt egy másik szereplő (kereskedő, partner) beiktatásával megtenni.

 

4. Eladóknak és értékesítőknek, akik szeretnének megtanulni történetek mesélésével könnyedén eladni.

 

5. Network marketingeseknek, akik szeretnék hatékonyabban meggyőzni a potenciális partnereiket, és akiknek eddig nehéz volt elmagyarázni, mitől vagyunk mi jobbak, mások, mint a többiek.

 

6. Reklámcégeknek, kommunikációs szakembereknek, akik szeretnék megnövelni ügyfeleik kommunikációjának a hatékonyságát!

 

7. Webshop- és webáruháztulajdonosoknak, akik szeretnék fenntartani a látogató figyelmét, és szeretnék megduplázni hírleveleik hatékonyságát.

 

8. Friss vállalkozások tulajdonosainak, akik szeretnék, hogy a piac a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legnagyobb hatékonysággal ismerje meg őket.

 

Akik szeretnének a lehető leggyorsabban a lehető legnagyobb hatékonysággal változást gerjeszteni az emberek fejében a mestermeggyőzés kevesek által ismert eszközeivel.

 

Tartalom:

 

Preambulum

A címkegyártás I. alaptétele

Legyél címkegyártó

A címkegyártás II. alaptétele

A címkegyártás III. alaptétele

A címkegyártás IV. alaptétele

A hat emberi szükséglet

A címkegyártás V. alaptétele

Hogyan tegyük be a vevőink, munkatársaink fejébe azt, amit szeretnénk?

A címkék tapadásának hat kulcstényezője

Pozicionálás

"Mi megjavítjuk, amit a párod megszerelt..."

A címkegyártás VI. alaptétele

A címkegyártás VII. alaptétele

Fantomok használata a meggyőzésben

Címkézés a gyakorlatban

Vakcsoport képzése

Összefoglalás

Hogyan tovább?

Tetszett a könyv? Maradt kérdésed?

Támogatók

 

A szerzőről:

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

 

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

MzFjYTViM
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: