Barion Pixel Dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget!
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget!


        

Dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget!

Vevőszerzés kisvállalkozóknak

Készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789631239072
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 160
Ár (nettó) : 3 333 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 500 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Mire lenne szüksége ma egy vállalkozónak?

Tízből kilenc vállalkozásvezető erre a kérdésre azt vágja rá, hogy neki több vevőre lenne szüksége. A kisvállalkozások vezetői ugyanis jó szakemberek, de nem értenek a marketinghez, vevőszerzéshez.


Ma szó szerint élet-halál kérdése a jó vevőszerző marketing.
Csakhogy nagyon sokan megijednek, annyiféle szakterület, könyv, méregdrága tanfolyam és szakértő van, és mindenki azt állítja, ő a tuti. Amikor egy vállalkozó rádöbben, vevőket kellene szereznie, nem tudja, hol kezdjen neki.


Ez egy rövid és könnyű bevezető könyv a vevőszerzésről.
Mindenki elindulhat, gyorsan és olcsón tud új vevőket szerezni. Egy egyszerű, de átfogó képet kap, merre induljon, mit valósítson meg.


Figyelem! A könyv érdekes és olvasmányos, de felkavaró!


Mit tudhat meg?

  • Mik a főbűnök, amit a vevőszerzésben a vállalkozások elkövetnek?
  • Milyen utakon érhetünk el a leginkább sikereket a mi szakmánkban?
  • Mi a legegyszerűbb gyakorlati modell, amivel elindulhatunk?
  • Hogyan írjunk mi magunk hirdetést, weblapot, prospektust, hogy el is olvassák?
  • Mit tehetünk az interneten és azon kívül?

 

Tartalom:

 

Bevezető

 

I. A hét marketing főbűn

 

1. Vacakot árulunk
2. Nem tudjuk, kinek akarunk eladni
3. Gatyaletolás
4. Nem foglalkozunk a vevőkkel
5. Nem vállalunk garanciát
6. Nem építjük fel a folyamatot
7. Nem nevelünk ügyfél-evangélistákat

II. Marketing stratégiák

 

1. Listaépítés
2. Piackutatás
3. Keresztmarketing
4. „Atyamester”
5. Szarketing
6. Szemben az árral
+1. Az állatorvosi ló

III. SZKOMM - Sztenderd Kisvállalati Online Marketing Modell


1. Weblap
2. Csali
3. Hogyan hirdessünk
4. AdWords
5. Facebook hirdetések
6. Remarketing
7. Hírlevél
8. Landing page
9. Keresőoptimalizálás - SEO
10. Duna Marketing
11. Statisztika és fejlesztés

IV. A reklámírás ABC-je

 

1. Mit akar a vevő?
2. A célcsoport
3. Miben más
4. Mit akarunk elérni?
5. Címsor - a reklám reklámja
6. NLP formula
7. AIDA
8. Érzelmi szövegírás
9. Just do it! (Csináld! - a Nike jelmondata)
10. Kísérletezés és mérés

V. Marketing a való világban


1. Levelezzünk
2. Szórólap
3. Prospektus
4. WhitePapers - A fehér papír ereje
5. Hagyományos reklámok
6. Rendezvények
7. Álomlista
8. Liftmarketing
9. Langyos telefonos megkeresés
10. Direkt eladás
11. Hogyan adjunk árajánlatot?

VI. A marketing bűvös számai


1. Egy leadre eső költség CPL (Cost Per Lead)
2. Végre eladunk
3. Mennyit ér egy vevő?

 

Zárszó

 

A szerzőről:

 

Pénzügyi és vállalkozási tanácsadó, híresen laza stílusú szakíró, három pénzügyi és vállalkozási bestseller könyv szerzője.

YjQ5ZjU
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: