Barion Pixel Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Értékesítés, marketing » Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket


        

Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket

A Success Insights módszer az értékesítési kompetenciák fejlesztésére

Nincs készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789637525650
Kiadás éve: 2005
Oldalszám: 294
Méret: 145*210
Alapár 3 600 Ft
Ár (nettó) : 2 914 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 060 Ft

A sikeres üzletkötés mindennapi pszichológiája!

 

Nemcsak üzletkötőként, de számos más pozícióban – sokszor magánemberként is – szükségünk van profi tárgyalási, ügyfélgondozási stratégiákra.

 

A könyvben leírt, kitűnően használható személyiségtipológiai módszer segít felismerni, hogy a hatékony üzletkötés érdekében mely erősségeinket fejleszthetjük, mely magatartásmintáinkat kell kerülnünk, illetve mit érdemes ügyfeleinken megfigyelnünk.

 

 

Tartalom:

 

Bevezetés

 

I. rész: Milyen az optimális értékesítési stílusom?

 

1. Ismerjük meg erősségeinket! 
2. A SUCCESS INSIGHTS rendszer 
3. Milyen a saját stílusom? 
3. Értékesítői kompetenciák fejlesztése... 
4. Milyennek látnak az ügyfeleim? 
5. Milyen stílusú értékesítő vagyok? 
6. Milyen stílusú az ügyfél? 
7. Hogyan lehetek kiváló értékesítő?

 

II. rész: Hatékony, meggyőző értékesítés

 

8. Miről ismerhetem fel az ügyfél stílusát? 
9. A tárgyalások előkészítése meglévő és leendő ügyfelekkel 
10. Kompetencia és önbizalom - tárgyalás Piros (D) stílusú ügyfelekkel 
11. Nyílt és kifejező viselkedés - tárgyalás Sárga (I) stílusú ügyfelekkel 
12. Bizalom megnyerése - tárgyalás Zöld (S) stílusú ügyfelekkel 
13. A legapróbb részlet is fontos - tárgyalás Kék (C) stílusú ügyfelekkel
14. Ha stresszes az ügyfél - mi a teendő? 
15. A „természetes” ellenvetések legyőzése 
16. Telefonos értékesítés 
17. Értékesítés vásárokon 
18. Az ideális értékesítési csapat összeállítása

 

Zárszó

Y2E5NmR
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: