Kezdőlap » Az összes könyv » Jerry Dimos, Steven Groves, Guy Powell: ROI a közösségi médiában
Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?
A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.
A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.
Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatja azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.
Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
|
Tartalom: |
Előszó
I. Rész: Első lépések a közösségi médiában mérhető ROI felé
1. Első lépések a közösségi médiában mérhető ROI felé
Mit jelent a ROI a közösségi médiában A médiabevonódási keretrendszer fogalmának bevezetése Jobb stratégiai és taktikai marketingdöntések A közösségi média infrastruktúráját biztosító vállalatok számára nyújtott érték A közösségi marketing ROI-jának (rövid) története Vitafórumok Akadályok a közösségi marketing ROI-jának meghatározásában A ROI meghatározása Hagyományos média kontra közösségi média A lényeg a bevonás A közösségi marketingstratégia Befolyásolók A közösségi marketing mérése Mérőeszközök a közösségi médiában A közösségi média és a ROI jövője
2. Motiváció és magatartás a közösségi médiában
A közösségi médiába való bekapcsolódás motivációi Egyének - a közösségi médiában részt vevők hierarchiája A közösségi médiastratégia három rétege Befolyásolók Motiváló tényezők Az egyént motiváló tényezők Ismerkedés új emberekkel A befolyásolót motiváló tényezők Szakértői tekintély megszerzése; befolyásolóvá válás; mások segítése Magatartásformák Viselkedésalapú célzás Közösségi hálózat – hírnévmenedzselő ciklusok
II. Rész: A médiabevonódási keretrendszer
3. A médiabevonódási keretrendszer bemutatása
A médiabevonódási keretrendszer alkalmazása Médiacsatorna-semlegesség Személyiségek a médiabevonódási keretrendszerben Befolyásolók Márkatámogatás Fogyasztók A fogyasztói vásárlási tölcsér Egyének A közösség aktivizálása Márkaimázs Befolyásoló: márkatámogatási hajlandóság Mérések csoportja Befolyásolótámogatási tölcsér Következtetés
4. A befolyásoló személyisége a médiabevonódási keretrendszerben
A befolyásoló és a médiabevonódási keretrendszer A befolyásolás értékelése Általános befolyásolók A befolyást mérő eszközök Intel Insiders Marketingügynökségek befolyásolóknak Hírnév Következtetés
5. A fogyasztó személyisége a médiabevonódási keretrendszerben
A fogyasztó és a médiabevonódási keretrendszer A fogyasztók mint az egyének részhalmaza Ismertség A közösségi média és a B2B marketing és értékesítés A beszerzési bizottság Következtetés
6. Az egyén személyisége a médiabevonódási keretrendszerben
Az egyén és a médiabevonódási keretrendszer A közösségaktivizáló tölcsér A közösségaktivizáló tölcsér definíciója Következtetés
7. A konkurens csoport - versengés a figyelemért
A márkatámogatási hajlandóság mint a befolyásolók konkurens csoportja
8. A márkaimázs
A márkaimázs a médiabevonódási keretrendszer egészében Márkaimázs Asszociációs pontszám Márkapreferenciák Következtetés
9. Keresés - hogyan találjanak meg a közösségi médiában
Láthatóság a közösségi médiában A közösségi média és a keresés Következtetés
III. Rész: A közösségi média ROI-jának gyakorlati alkalmazása
10. A megtérülés és a befektetés számszerű értéke a közösségi médiában
Miért éppen a ROI? Állítsuk a marketinget a vállalat sikeréhez vezető főpályára Marketing-jelzőrendszerek Következtetés: a ROI megtérülése
A mérési kultúra meghonosítása a közösségi médiában Vállalati és marketinginfrastruktúra A közösségi marketingstratégia és a ROI mérésének nyolc lépésből álló folyamata 1. A stratégia kidolgozása és a célok kitűzése Következtetés
12. A közösségi médiában használható mérési eszközök
A mérési eszközök értékelése és az eszközök képességeinek felmérése Az eszközök ára Eszközértékelési jellemzők Az eszköz típusa Példák a közösségi média ROI -ját mérő eszközöket elemző keretrendszerre Szoftvereladókkal készített interjúk Következtetés
IV. Rész: Merre tart a közösségi média?
13. A közösségi média és a ROI jövője
A közösségi média széles körű üzleti alkalmazása Adatvédelem és identitás a közösségi médiában A bizalomra és hírnévre épülő gazdaság A szemantikus motorok okosabbá válása A hálózati hozzáférés és a mobiltelefon
Utószó |