Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Michael E. Gerber: A vállalkozás mítosza
Miért sikertelen a legtöbb induló vállalkozás, és mit kell tennünk saját üzletünk érdekében? Az Egyesült Államokban a statisztikák szerint az induló kisvállalkozások 40%-a az első évben megbukik. A következő négy évben további 40% megy tönkre. Bizonyára nálunk sem jobb a helyzet...
Miért?
Miért vállalkoznak oly sokan csak azért, hogy utána csődbe menjenek?
Mi az, amit nem tanultak meg ezek az emberek?
|
Vélemények a könyvről: |
„Gerbernek hála sikerült napi több mint három órát szabaddá tennem, jelentősen növelnem forgalmamat, közel megkétszereznem nyereségemet, és négy év óta először sikerült elszakadnom az üzlettől és szabadságra mennem.” Trish Lind |
Tartalom: |
Köszönetnyilvánítás Előszó Bevezetés
I. rész: A V-mítosz és az amerikai kisvállalkozás 1. A vállalkozás mítosza
II. rész: A kulcsrakész üzlet forradalma A vállalkozás új képe
III. rész: Hogyan építsünk fel egy sikeres kisvállalkozást? 10. A vállalkozásfejlesztési folyamat
Epilógus Hozzuk vissza az álmot: legyünk a sikeres kisvállalkozások országa! Utószó Az első lépés
|
A szerzőről: |
Michael E. Gerbert sokan „Amerika vezető kisvállalkozói szakértőjeként” tartják számon.
A vállalkozásról vallott felfogása egyedülállóan eredeti, meggyőző s gyakorlatias. Ami pedig a legfontosabb - működik és ragyogó eredményt hoz mindazoknak, akik módszereit alkalmazzák. |