Barion Pixel Scott Belsky: Megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Scott Belsky: Megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon


        

Scott Belsky: Megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon

Nincs készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633040690
Kiadás éve: 2011
Oldalszám: 300
Méret: 145*210
Ár (nettó) : 3 714 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 900 Ft

Scott Belsky a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója, éveken keresztül különböző módszerekkel azt vizsgálta, mi lehet a titka a produktívan kreatív egyéneknek és csapatoknak, hogyan tudják megvalósítani hihetetlen ötleteiket a leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney.

 

Bármilyen meglepő, a sikertörténetek egyértelműen azt igazolták, hogy csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás. Vagyis legyen szó akár egy hétköznapi problémáról, vagy egy világraszóló merész ötletről, sokkal nagyobb hangsúlyt kell helyeznünk a megvalósításra.

 

A szerző rendkívül sok konkrét gyakorlati példán keresztül, élvezetes stílusban összegzi, mit kell tennünk, hogy ötleteink valóra is váljanak, hogyan szervezzük ehhez a munkánkat, hogyan használjuk fel a közösségben rejlő erőt, és hogyan alakítsuk ki vezetői szokásainkat és magatartásunkat.

 

 

Tartalom:

 

Előszó a magyar kiadáshoz

 

Bevezetés - Hogy az ötlet valóra váljon
Hogy ez a könyv is valóra váljon 
Mi az oka, hogy a legtöbb ötlet sosem válik valóra? 
Erők, amelyek valóra váltják az ötleteket 
Még egy megjegyzés, mielőtt kezdünk

 

1. SZERVEZÉS ÉS VÉGREHAJTÁS

 

A szervezés mint versenyelőny
Ötleteink sorsa a szervezésen múlik

 

Cselekvésmódszertan - Helyezzünk nagyobb súlyt a cselekvésre!
A projektvezetési módszerek felülvizsgálata 
Bontsuk a projektet alapelemeire! 
A teendők menedzselése 
A félretett feladatok kezelése 
A referenciaanyagok archiválása
Tippek a cselekvésmódszertan gyakorlásához 
Gyűjtsünk össze minden anyagot, majd szakítsunk időt a feldolgozásra!

 

Rangsorolás - Az energiafelhasználás menedzselése életünk nagy projektjeinél 
Tartsuk a szemünket az energiaegyenesen! 
Sürgős kontra fontos 
Darwinista rangsorolás

 

Megvalósítás - Mindig előre, sohasem hátra!
A meggyőződés nélküli cselekvés 
Gyilkoljuk szabadon az ötleteket! 
Az értekezletek hatékonysága 
A befejezés biológiája és pszichológiája 
Az utánkövetés és a tao 
Keressük a korlátokat! 
Csak óvatosan a változtatással! 
A haladás haladást generál 
Vizuális szervezés és a feladatok reklámozása

 

Mentális lojalitás - Az elhatározás és a figyelem fenntartása
Az izzadtságos munka rituáléi 
Vizsgáljuk meg a munkaterületet! 
Minimalizáljuk a „bizonytalanságból fakadó munkát”!

 

2. A KÖZÖSSÉG EREJE

 

Az erő velünk van
Az álmodozók, a cselekvők és a megvalósítók 
Ritka a magányos siker 
Terjedjen az ötlet szabadon! 
Kovácsoljunk tőkét a visszajelzésekből! 
A transzparencia fokozza a közösségben rejlő erőt
A közösségi erők legjobb forrásai az érdeklődési körök 
Versenyezzünk! 
Kötelezzük el magunkat, hogy mások is elköteleződjenek! 
Építsük ki az elszámoltathatóság rendszerét! 
A reflektorfény szigora 
A hálózatok ereje 
A közös munkaterület előnyei 
A véletlenszerű felfedezések ösztönző ereje

 

Az ötletek terjesztése
Az önmarketing szükségessége 
A hatékony önmarketing tiszteletet ébreszt 
Találjuk meg a saját frekvenciánkat, majd hangoljuk magunkra az embereket! 
Terjesszük az ötleteinket a lehető legnagyobb körben! 
Vegyük észre, ha már nem csak mi állunk a színpadon!

 

3. VEZETŐI KÉPESSÉGEK

 

A jutalmazás rendszere alapos felülvizsgálatra szorul
A jutalmazási rendszer rövidzárlata 
A boldogság mint fizetőeszköz 
A játékban rejlő motivációs erő 
Az elismerés hatásos jutalom

 

A kreatívok kémiája
Keressünk kezdeményezőket a csapatba! 
Vegyünk fel T-típusú embereket! 
A produktivitáshoz rugalmasság szükséges 
Erősítsük az immunrendszert, amely megöli a rossz ötleteket! 
Vállaljuk a konfliktusokat! 
Ne hagyjuk, hogy visszafogjon a közmegegyezés!

 

A kreatív csapat irányítása
Ne tulajdonítsuk magunknak az ötletet! 
Hagyjunk másokat is érvényesülni! 
Vállaljuk a konfliktusokat is! 
Az elismerés ereje 
Keressük meg a kulcsfigurákat!

 

Önkontroll
Út az öntudatossághoz 
Tanuljuk meg elviselni a bizonytalanságot! 
A kudarcnak is van haszna 
Ne essünk a nárcizmus csapdájába! 
Trendellenességgel az általános bölcsességek ellen 
Tekintsük magunkat vállalkozóknak! 
Különcködjünk! 
Figyeljük a visszaszámlálót! 
A szeretet titka

 

Lehetőség és felelősség

 

Függelék
1. Tippek a cselekvésmódszertan gyakorlati alkalmazásához 
2. A Lila Mikulás-kísérlet 
3. A Behance Network

 

Köszönetnyilvánítás 
A szerzőről 
Név- és tárgymutató

 

A szerzőről:

 

Scott Belsky New Yorkban élő előadó, író és vállalkozó. Valamennyi tevékenységének fókuszában a kreatív „iparágak” állnak. A Bēhance alapító vezérigazgatójaként felügyeli a Bēhance Networköt, a kreatívok szakmai platformját, amelynek havonta több millió látogatója van; szintén az ő irányítása alá tartozik a „The 99%” elnevezésű tudásbázis és konferencia, amely a kreatív csapatokban történő ötletmegvalósítás témája köré szerveződött; továbbá az ő neve fémjelzi az Action Method, produktivitást növelő, népszerű netes/mobil alkalmazást, és neki köszönhető egy sor vállalatirányítást támogató termék is.

NDVmZmE0
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: