Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Scott Belsky: Megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon
Scott Belsky a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója, éveken keresztül különböző módszerekkel azt vizsgálta, mi lehet a titka a produktívan kreatív egyéneknek és csapatoknak, hogyan tudják megvalósítani hihetetlen ötleteiket a leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney.
Bármilyen meglepő, a sikertörténetek egyértelműen azt igazolták, hogy csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás. Vagyis legyen szó akár egy hétköznapi problémáról, vagy egy világraszóló merész ötletről, sokkal nagyobb hangsúlyt kell helyeznünk a megvalósításra.
A szerző rendkívül sok konkrét gyakorlati példán keresztül, élvezetes stílusban összegzi, mit kell tennünk, hogy ötleteink valóra is váljanak, hogyan szervezzük ehhez a munkánkat, hogyan használjuk fel a közösségben rejlő erőt, és hogyan alakítsuk ki vezetői szokásainkat és magatartásunkat.
|
Tartalom: |
Előszó a magyar kiadáshoz
Bevezetés - Hogy az ötlet valóra váljon
1. SZERVEZÉS ÉS VÉGREHAJTÁS
A szervezés mint versenyelőny
Cselekvésmódszertan - Helyezzünk nagyobb súlyt a cselekvésre!
Rangsorolás - Az energiafelhasználás menedzselése életünk nagy projektjeinél
Megvalósítás - Mindig előre, sohasem hátra!
Mentális lojalitás - Az elhatározás és a figyelem fenntartása
2. A KÖZÖSSÉG EREJE
Az erő velünk van
Az ötletek terjesztése
3. VEZETŐI KÉPESSÉGEK
A jutalmazás rendszere alapos felülvizsgálatra szorul
A kreatívok kémiája
A kreatív csapat irányítása
Önkontroll
Lehetőség és felelősség
Függelék
Köszönetnyilvánítás
|
A szerzőről: |
Scott Belsky New Yorkban élő előadó, író és vállalkozó. Valamennyi tevékenységének fókuszában a kreatív „iparágak” állnak. A Bēhance alapító vezérigazgatójaként felügyeli a Bēhance Networköt, a kreatívok szakmai platformját, amelynek havonta több millió látogatója van; szintén az ő irányítása alá tartozik a „The 99%” elnevezésű tudásbázis és konferencia, amely a kreatív csapatokban történő ötletmegvalósítás témája köré szerveződött; továbbá az ő neve fémjelzi az Action Method, produktivitást növelő, népszerű netes/mobil alkalmazást, és neki köszönhető egy sor vállalatirányítást támogató termék is. |