Barion Pixel „Sem megerősíteni, sem cáfolni...”
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Bőhm Kornél: „Sem megerősíteni, sem cáfolni...”


        

Bőhm Kornél: „Sem megerősíteni, sem cáfolni...”

Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval!

Nincs készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789633045749
Kiadás éve: 2018
Oldalszám: 256
Alapár 3 900 Ft
Ár (nettó) : 3 157 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
3 315 Ft

Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?

Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?

Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?

 

A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel.

 

Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, olvasmányos kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt akár laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk.

 

 

Vélemények a könyvről:

 

„Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns.”

 

Batiz András

az Impact Works alapítója

kommunikácós tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő

 

„Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni - ehhez kiváló segítség ez a könyv.”

 

Balaton Anita

a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója

 

„Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel és stílussal ötvözi.”

 

Horváth-Magyary Nóra

a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója

 

"A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzel fogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is."

 

Lakatos Zsófia

a Magyar PR Szövetség elnöke

 

Tartalom:

 

Véres előszó

Miről beszélünk? – Nem mind krízis, ami annak látszik

 

1. Borsószemek a dobokon – A megelőzés

2. Verjünk sátrat! – A felkészülés

3. Ha beütött a mennykő – Válságkezelés

4. Akiken az ostor csattan – Belső kommunikáció krízis esetén

5. Phofüggő törzsvendég – Újjáépítés krízis után

6. Tegyük a mérlegre! – A kríziskommunikáció értékelése

7. Elég egy erős slag? – A krízismenedzsment értékelése

8. Megremeg a marsallbot? –A vezető hatékonyságértékelése

9. A csapás álruhás áldás – A krízis mint esély

10. Józsi bácsi nem lesz ott – A tanuló szervezet

 

Minden jó, ha a vége jó

Köszönetnyilvánítás

 

A szerzőről:

 

Bőhm Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója, óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NDc1Z
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: