Barion Pixel Üzleti világatlasz - Biztos navigáció az üzlet viharos vizein
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Stuart Crainer, Des Dearlove: Üzleti világatlasz


        

Stuart Crainer, Des Dearlove: Üzleti világatlasz

Biztos navigáció az üzlet viharos vizein

Nincs készleten

 

Termékfigyelő
Cikkszám: 9789637525926
Kiadás éve: 2006
Oldalszám: 200
Méret: 210*295
Alapár 7 990 Ft
Ár (nettó) : 6 467 Ft
Ár (bruttó) (5 %):
6 790 Ft

Mit tehet a vállalkozó vagy a vezető, ha nem akar több tucat menedzserkönyvet elolvasni?

 

Lapozgassa az üzleti világ képzeletbeli atlaszát!

 

Több mint 200 térkép, esettanulmányok és összefoglalók mutatják be mindazt, amit a vezetésről és az üzleti világról tudni kell. Letölthető térképsablonokkal. A könyv forradalmi újítása, hogy az üzleti életet térképeken vizualizálja. A folyamatokat mint földrajzi egységeket (földrészeket, országokat, szigeteket) ábrázoló fiktív térképek igencsak szokatlanok: lenyűgözően hatásosak – és nem utolsósorban alkalmasak arra, hogy az olvasót elkalauzolják a modern üzleti világban.

 

E szép kivitelű világatlasz térképein ezúttal nem a megszokott földrajzi nevek láthatók, nem a Föld kontinensei, országai, hegyei-vizei – hanem az üzleti folyamatok útjai és útvesztői, állomásai, szirtjei, szigetei, folyói, csupa olyan képletes hely, amit az üzletembereknek előbb vagy utóbb, de be kell járnia.

 

Nem hétköznapi módszer: térképen ábrázolni az üzleti modelleket. Az ún."asszociatív kartográfia" módszere új találmány, de mintája egy ősi módszer: a modellezés. Lényege, hogy rövid úton megismerhető, átlátható és értelmezhető térképeket ad – nemcsak az üzleti életben, hanem bármilyen szakma területén zajló – bonyolult folyamatokról. A térképek jó adag humorral kreált fiktív földrajzi nevekkel jelölik a folyamatok lépéseit, a modellek egyes elemeit, a kudarc mocsarait sem kikerülve. A fejezetek szövege sem egyszerű térképmagyarázat, hanem önállóan is kezelhető összefoglalás a menedzsment, a marketing vagy éppen a logisztika legfontosabb irányairól, gondolkodóiról és példaértékű eseteiről, kezdve azzal az alapvető kérdéssel, hogyan lehet több pénzt keresni, végezve azzal, mit is tanulhatunk a legnagyobbaktól.

 

Tartalom:

 

Jelmagyarázat a térképekhez 
Térképek 
Előszó 
Bevezetés

 

1. Hogyan keressünk több pénzt?

 

2. Hogyan születnek a legjobb ötletek?

 

3. Ki itt a főnök?

 

4. Hogyan irányítsuk az embereket?

 

5. Merre tartunk?

 

6. Hogyan értékesíthetünk többet?

 

7. Hogyan szervezzük meg vállalkozásunkat?

 

8. Hogyan tehetjük hatékonyabbá vállalkozásunkat?

 

9. Miben segíthet a technológia?

 

10. Hogyan tanulhatunk a legjobbaktól?

 

11. Hogyan alakítsuk pályafutásunkat?

 

12. Mit jelent az igazi siker?

 

Bibliográfia 
Névmutató

YmNjM
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: