Kezdőlap » Menedzsment, üzlet » Susan Weinschenk: A meggyőzés tudománya
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat - akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, vagy hogy a házastársunk vacsorával várjon haza. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek (vagy sem), fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzünk másokat arra, hogy megtegyék - sőt meg akarják tenni - azt, amit szeretnénk.
|
Tartalom: |
Bevezetés
1. A hét hajtóerő 2. Az összetartozás vágya 3. Szokások 4. A történetek hatalma 5. Jutalom és büntetés 6. Ösztönök 7. Tudásvágy 8. Érzékcsalódások 9. Hajtóerők és stratégiák a gyakorlatban 10. A stratégiák listája
Jegyzetek Név- és tárgymutató
|
A szerzőről: |
Susan Weinschenk PhD-fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. Harmincöt éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, világszerte népszerű előadó, a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója. |